piątek, 26 kwietnia 2013

Mikro

Witajcie

Były lale, były mini lale i jest mikro lala.
Mikro 17 cm. Pracuję nad jeszcze mniejszą, ale czas pokaże czy się uda ;)

I pytanie do dziewczyn (i chłopaków) z okolicy Wodzisławia, Rybnika, Jastrzębia.
Pod koniec maja planuję zorganizować warsztaty, na których można będzie pod moim okiem uszyć lalę, misia, przytulaka - ot taki prezent dla dzieci na Dzień dziecka - od dorosłych :)

Opłata symboliczna - pokrywająca koszt materiałów (ok 10 zł).

Dokładne informacje pojawią się po majówce, póki co chciałabym wiedzieć czy znajdą się osoby chętne do wzięcia udziału w takich warsztatach :) 

No i czas na mikro skalę :) Miko lala :)  Łapiąca słoneczko na plaży w piaskownicy ;)






Zosia podpatrzyła jak szydełkuję kwiatuszek i poprosiła o bransoletkę. Mówi i ma ;) 


Kochani życzę Wam miłego weekendu, ciepłego i słonecznego !

Pozdrawiam cieplutko ! 
Agnieszka 

15 komentarzy:

  1. jest przesłodka :)
    i te buciki... ja się zakochałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest, i to ubranko ma cudne, i jeszcze bardzo podoba mi się to zdjęcie z kotem :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie cudne maleństwo ... prześwietna moja najmłodsza własnie ma manie bawienia się laleczkami miniaturkami i innymi jak ona to nazywa " maluchami "... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:) Ubranko ma piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O la, la, ta lala jest śliczna. Szkoda,że mieszkam tak daleko , może zmieściłabym się (wiekowo )na warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest sliczna!
    Taka delikatna... Cudowna ma sukienke.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet kot zainteresował się tą ślicznotką.

    OdpowiedzUsuń
  8. mikro lala makro efekt! śliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Lala śliczna:) szkoda, że nie mieszkam blisko Ciebie:( Chętnie wziełabym udział w takich warsztatach

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna :) Jak i bransoletka ladniutka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lalunia jak Lalunia !! ;-) A ja bym była chętna na to spotkanie - może uda mi się wstrzelić czasowo :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna lalunia :-) i jaka śliczna bransoletka :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)