poniedziałek, 14 stycznia 2013

Candy !!!

Witajcie !!!

Chciałabym zaprosić Was na Candy. Dawno już minęło 10000 wyświetleń, mam 95 obserwatorów ... oj dużo powodów do świetowania
Żeby podziękować, za Waszą obecność, żeby podzielić się z Wami jedną z moich lal :) zorganizowałam zabawę.

 Lalę uszyję specjalnie dla osoby, do której pojedzie, wg. jej preferencji.

Ogólne zasady zabawy są właściwie znane :)

Na blogu:
- proszę zostawić w komentarzu informację wyrażającą chęć udziału w zabawie (warunek konieczny)
- dołączyć do moich obserwatorów
- udostępnić informację o zabawie u siebie na blogu / na fb z podlinkowanym obrazkiem.

 Na FB:
- trzeba polubić stronę TUTAJ - handmadebymama na fejsbuku ;)
- udostępnić na swojej tablicy banerek zabawy
- zostawić komentarz pod wpisem o candy na fb


Jeśli weźmiesz udział w zabawie na fb i na blogu otrzymasz ode mnie jednocześnie dwie szanse :)

Zapisy trwają do północy 13 lutego.
Następnego dnia, czyli  14 lutego podam informację do kogo popędzi lala mojego autorstwa.

Po ogłoszeniu wyników proszę o kontakt w sprawie ustalenia szczegółów wyglądu laleczki (do 7 dni).

Życzę miłej zabawy !
Pozdrawiam

Agnieszka

PS dla 111 obserwatora mała niespodzianka ;) Proszę o PRTSC SYSRQ na mail ;)

95 komentarzy:

  1. tralalalala jestem pierwsza :) zgłaszam się z ogromna przyjemnościa i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :D to ja też się zgłaszam :D
    Lala piękna, zresztą jak wszystkie Twoje prace !!!!!
    Buziaki Sabina http://pracowitykacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no jasne, że się zapisuję:) licząc na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I może jak nieśmiało zamarzę o wygranej... E:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja ustawiam się w kolejce:) wszystko spełnione, na fb jestem jako Justyna L. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja się ustawiam w kolejce :) banerek zaraz zawiśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lala jest tak cudowna , że nie da się nie zapisać i niespróbowac szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chcę!!! Chcę taką żabunię cudowną!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. oh! Aż uwierzyć nie mogę, że oferujesz takie słodkości.
    Z wielkim zapałem dołączam się do kolejki (dziś jeszcze krótka, ale co to będzie za kilka dni :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak najbardziej sie zapisuje:) bardzo podobaja mi sie Twoje Twory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie stanę w kolejce po to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością wezmę udział. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzecznie i z nadzieją na szczęśliwy los, ustawiam się w kolejce:-))

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Po takie cuda ustawiam sie w kolejce i czekam, może szczęście się do mnie uśmiechnie...
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ustawiam się i ja oczywiście w kolejeczce :-)
    obserwuję już od dawna i podziwiam :-)
    info o zabawie u mnie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że jestem chętna na candy. Zapisałam się również na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 111 obserwatorem nie jestem ale ustawiam sie w kolejce po lale :) i z niecierpliwością oczekuję losowania :) Nadin będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło mi u Ciebie gościć , zapisuję się i Ja ...bo z lalek to ja jeszcze nie wyrosłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę, czuję,że to lala dla mnie;-)))
    Na fb Barbara Piasecka

    OdpowiedzUsuń
  21. z przyjemnoscia sie zapisuje, banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :D Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Trafiłam przypadkiem...ale jestem zachwycona Twoimi lalami i czym prędzej ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością również się zapisuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja trafiłam przypadkiem... synek zachwyca się Twoimi konikami ;) Mały bezbłędnie każdego rozpoznaje. Gratuluje talentu.
    Z miłą chęcią się zapisuje. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze mnie tu brakowało:)
    Już grzecznie stoję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie zgłaszam się na takie piękne Candy:) Lale u Ciebie takie cudne, że nic tylko tulić i podziwiać:D Zapraszam także do mnie na Candy, można przygarnąć króliczka, ale także wybrać sobie przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczności ;) Pozdrawiam pełna podziwu ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo chcemy taka cudowna laleczke:)) zapraszma tez do nas na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się z przyjemnością i nadzieją, że w końcu szczęście się uśmiechnie właśnie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałam Twojego linka od koleżanki ze szkoły. Na dodatek słyszałam, że mieszkasz niedaleko ;-) Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy.
    zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Agnieszko, jaka cudna lala - nie moge być obserwatorem, bo bloger ma limity, które wyczerpałam, ale zawiesiłam u siebie link :)))))))))
    Powodzenia dziewczynom ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna lala,zapraszam również do siebie: Miły Drobiazg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Laleczki cudne. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowna laleczka więc chętnie i ja się przyłączam :))

    OdpowiedzUsuń
  36. to lala dla pewnej malej dziewczynki:) juz widze oczami wyobrazni ta radosc:)
    wiec dolaczam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się w kolejce z nadzieją na wygraną :) Pięknie szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam sie w kolejce. :) i pedze na fb :)
    Ps cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja spróbuję powalczyć :) (ps. czy inspiracją do uszycia tego uroczego rudzielca była Ania z Zielonego Wzgórza?)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisuję się z wielką chęcią :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej po taką śliczną lalę to ja przystanę :) może być nawet taka jak w banerku :) Bo jest śliczna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocza lala - ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny blog i piękne prace ! Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zapisuje sie oczywiscie na to cudeńko:)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  47. Staję w kolejce i tutaj i na fb, lubię i obserwuję - zauroczyły mnie Twoje lale, że ach :)) Pozdrawiam serdecznie, M.
    http://magiamozaiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj :) Z mila checia ustawie sie w kolejce :) Masz na prawde zdolne raczki :) Bedzie mi milo jeszcze nie raz do Ciebie zajzec :) Serdecznie Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się :D
    kinkam22@wp.pl
    blog - candy-creator.blogspot.com
    Obserwuję xD :D

    OdpowiedzUsuń
  50. trafiłam tu poprzez to candy, ale zostanę sobie na dłużej, a co! :)) zgłaszam się, bo cuda tworzysz i może los się do mnie uśmiechnie:))) banerek na moim blogu:
    benkowo.blogspot.com
    ozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się
    obrazek jest umieszczony z boku po lewej stronie
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje lale są cudne :).

    Chętnie jedną przygarnę. Zapisuję się.

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział w zabawie. Banerek jest na moim blogu. Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, z chęcią obserwuję i jeszcze chętniej na to cudo się zapisuję. Nie prowadzę bloga, ale udostępniam na tablicy FB http://www.facebook.com/profile.php?id=100003776083084

    Oczywiście na FB polubiłam i skomentowałam;)

    Pozdrawiam
    Kasia - kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  56. ustawiam się i ja :-))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. CUDNE LALE...MARZY MI SIĘ TAKA :)

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  59. Prześliczna lala! Zamawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również zgłaszam się do udziału w zabawie :) Boniek

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam udział w zabawie:) Ja również marzę o przedłużeniu doby :)))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam:) i ja chętnie się zapiszę na takiego cukieraska:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Twoje prace są piękne! Zapisuję się na lalę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam :) piękne rzeczy tworzysz i z chęcią zapisujemy się na Twoją laleczkę, może się nam poszczęści i ją wygramy ;) to byłby piękny prezent dla mojej córeczki, która ma przyjść na świat pod koniec marca :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapisuje się , moja córka oszalała chce ja mieć u siebie na pianinie :O)
    Pozdrawiam ciepło
    i zapraszam do siebie
    balerinka

    OdpowiedzUsuń
  67. z ogromną chęcią sie zapisuję... nie mam żadnej lali handmade a Twoje są cudne, wykonane na wysokim poziomie... pozdrawiam i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  68. baner jest ;) blog pod obserwacją jest ;) fb polubione ;) pozdrawiam! śliczne lale

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudne są Twoje lale, moja córka w zachwycie zacięła się na "i tę lalę bym chciała". Dołączam do zabawy. Zapraszam do mnie na Urodzinowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ach, no pewnie, że bym chciała taką słodziuśką lalę !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. z wielką chęcią dopisuję się do zabawy:) obserwuję jako sylwia labedz,
    a mój email: sylwialabadek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się i ja ;)
    Mail: asia_gebauer@tlen.pl
    Obserwuję jako : asiaaa8
    Niestety nie posiadam bloga ;/

    OdpowiedzUsuń
  74. zgłaszam się nagroda jest niesamowita
    zapraszam także przy okazji do siebie na candy
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/2013/01/pierwsz-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Dołączam do zabawy :) Warunki spełnione, teraz uśmiecham się szeroko i chucham na znalezioną dziś jednogroszówkę. A nóż przyniesie mi szczęście? ;)
    Zapraszam również do mnie: http://ewulaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie ustawię się w kolejeczce:)
    I zapraszam do siebie po słodkości:
    http://krociutka.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ciekawe candy, swietna nagroda :) zgłaszam sie, banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem tu i na FB, zapisuję się. Lala cudna, kapelusz ma modny:)

    OdpowiedzUsuń
  79. i ja chętnie stanę w kolejce po lalę...

    OdpowiedzUsuń
  80. Z olbrzymia przyjemnoscia wpisuje sie jako obserwator tego bloga :)
    I dopisuje do listy oczekujacych na przytulenie przepieknej laleczki.
    Pozdrawiam mame slodkich urwisow hihi
    http://bmoze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Prawie na samym końcu, ale zapisuję się z ogromną przyjemnością, bo tworzysz przepiękne rzeczy, laleczki śliczne i cała reszta również. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. Staję i ja w kolejce FB lubię mój mail;magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się
    obserwuję jako montagne
    link: https://www.facebook.com/liidzia.ciop/posts/489866074404296
    mail: montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Ustawiam się w kolejeczce :)))

    Pozdrawiam,
    MIka

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję od dawna .Z prawdziwa przyjemnością zapisuję się na te słodką lalę.Warunki spełnione.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  86. Z wielką chęcią staję w kolejce po laleczkę.Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  87. Oj jaka śliczna - ja też poproszę ;-))
    pozdrawiam ;-)
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)