sobota, 25 stycznia 2014

Królewna Iga

Witajcie !

Uszyłam królewnę. 
Dzięki Basi mam zdjęcia :) Mój aparat nadal wisi w serwisie i jeszcze dwa tygodnie poczekam na sprzęt :/

Królewna Iga ma ok 20 cm wzrostu, rude włoski wpadające w brąz ... tak jak zażyczyła sobie Kasia, dla swojej przyjaciółki ... 








Taka troszkę zimowa wyszła, jak królowa śniegu, ale to chyba wina tęsknoty za śniegiem. I przywołałam tą zimę ... dzisiaj -12 stopni i troszkę śniegu ;)

Życzę cieplutkiego weekendu :)

Pozdrawiam
Agnieszka

15 komentarzy:

  1. Sliczna :):) Super ma wloski jak i cala reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała śliczna królewna... la...la...la....

    OdpowiedzUsuń
  3. Królewna cudo!I ma zabójcze loki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Te włosy rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, bardzo podoba mi się jej sukienusia i korona - słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. królewna Iga jest śliczna :) użyłaś magii, aby wyglądała tak jak prawdziwa Iga? :) laleczka jeszcze nie dotarła :(

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna laleczka i ma śliczne ubranko ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)