piątek, 17 stycznia 2014

O dwóch rozczochranych ...

Witajcie !

U nas śniegu ciągle brak ... zima niby ale jakoś tak dziwnie ...
Mam do pokazania jeszcze kilka laleczek przedświątecznych, a za kilka dni mam nadzieję przybyć z nowościami tegorocznymi, jeśli tylko serwis odda aparat :(

Póki co pokazuję dwie panienki. Maja ok 30 cm ubranka można rozbierać a włoski czesać :)

 



 Laleczki powędrowały pod choinki :) 

Chcę Was jeszcze zaprosić na wydarzenie, w którym Buka pomaga stanąć na nogi pewnemu Kacperkowi :) 



Do zobaczenia :) 

Pozdrawiam cieplutko !!! 

Agnieszka






9 komentarzy:

  1. Fajne, osobiście wolałabym troszkę dłuższe włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. laleczki swietne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że już wydoroślałam, bo sama chciałabym mieć taką laleczkę. No ale jestem już za duża;) Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudne. Moja córeczka krzyczy, że druga najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze:) na pewno przyniosły wiele radości tym, co je pod choinkami znaleźli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...witaj! Piękne Lale ☺ ale Ty masz talent Dziewczyno! Jestem ciekawa czy Twoja nowa fryzurka też taka "rozczochrana"... hi hi żartuje ponoć pięknie wyglądasz w nowym image! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)