czwartek, 3 stycznia 2013

Ja się niczego nie boję :P

Witajcie !

Tego jeszcze nie robiłam. Maskotka w całości z filcu. Na specjalne zamówienie fantastycznej kobietki.
Spooky.

Kto to spooky ? Że sama nie bardzo wiedziałam poszukałam w Wiki i znalazłam takie cuś:

I Feel Sick is a "doubleshot", full-color comic book written and drawn by the comic artist Jhonen Vasquez and colored by Rosearik Rikki Simons (who would later go on to do the voice of GIR in Invader Zim). It revolves around Devi d. from Johnny the Homicidal Maniac (JTHM), and her dealings with the same supernatural and/or psychological forces that drove Johnny to lunacy. Originally intended as a single paperback, it was later split into two issues so as to avoid compromising the length of the story. It was published by Slave Labor Graphics. Jhonen Vasquez has stated that the creation process of I Feel Sick was cathartic. The problems Devi had while working for NERVE and neglecting her own work was reminiscent to the pressure Vasquez had while working on Invader Zim.

W googlowym tłumaczeniu ( na swoje własne się nie pokuszę, bo u mnie angielski na poziomie "Kali jeść, Kali pić" jeśli chodzi o klecenie zdań ;P )

"Niedobrze mi jest "Doubleshot", kolorowy komiks napisany i wyciągnięte przez komiksu artysty Jhonen Vasquez i zabarwionym Rosearik Rikki Simons (który później iść zrobić głos ORI w Invader Zim). To obraca się wokół Devi d. z Johnnym Homicidal Maniac (JTHM), a jej relacje z tego samego nadprzyrodzonego i / lub psychicznych sił napędzających Johnny'ego do obłędu. Pierwotnie przeznaczony jako jedna miękka, później podzielone na dwie kwestie, tak aby uniknąć narażania długość opowieści. Został on opublikowany przez Graphics niewolniczej pracy. Jhonen Vasquez stwierdził, że proces tworzenia mi niedobrze było oczyszczające. Problemy Devi miał Pracując dla nerwowych i zaniedbując swoje własne prace przypominał presji Vasquez miał podczas pracy na Invader Zim." jeśli ktoś jest w stanie przetłumaczyć to na poprawną polszczyznę proszę o pomoc. Póki co niech zostanie tak ;)


A tutaj bohater całego zamieszania. Spooky. Filcak słusznego wzrostu 30 cm, zaopatrzony we wszytą "piszczałkę" wydającą dźwięk po naciśnięciu owego osobnika pod pachami. Czarno biały. Wypełniony antyalergicznie. 

Tutaj moja inspiracja:

Obrazek pochodzi stąd: http://luna.typepad.com/weblog/2004/10/index.html
A tutaj on: 











Nie mogłam się zdecydować na jedno ;P 

Miłego dnia :) 

Agnieszka

5 komentarzy:

  1. No i wypas, to teraz ich wiecej porób i będzie armia umarłych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że FILComania dopada coraz szersze kręgi handmadowe :)
    pozdrawiam i jest naprawdę SPOOKi !!

    OdpowiedzUsuń
  3. szalllona :) cudny jest po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się u Ciebie mogę tylko zachwycać ... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)