czwartek, 10 stycznia 2013

Buciki dla żabki

Witajcie !

Wymyśliłam sobie, że uszyję żabkę. Ale nie taką zwykłą żabkę. Żabkę dziewczynkę.
Pamiętacie taką piosenkę o żabce i o tym, że nie słuchała mamusi ? I że ją bociek potem zjadł ? Makabryczna piosenka (jak większość fajnych piosenek i bajek) z morałem.

Ja to taka żaba trochę jestem. Lubię pobyć trochę sama ze sobą, nie lubię, kiedy ktoś chce mi narzucić swoje racje i  najbardziej nie lubię, kiedy ktoś próbuje mnie zmieniać. I tak jak ta żaba, czasem nie  :)

Skoro już pomysł żaby się narodził, postanowiłam zrobić żabie ubranie ... żeby ta żaba miała jak się pokazywać na tych spacerach. I żeby buty były wygodne, musiały być szyte na miarę ;)

Tak więc dzisiaj pokazuję żabie ubranko, a właściwie żabie dodatki, bo ubranko jest w trakcie szycia ;)

Buciki uszyte z bawełny, podeszwa filcowa.Czapeczka na szydełku wydziergana ( i tutaj kolejna rzecz, której zawsze się bałam i do której nie mogłam się zabrać - a teraz - sprawia mi dużo radości ).
Bucik mieści się w dłoni, a moje dłonie nie są kosmicznych rozmiarów ;) )

Maleńkie kokardeczki ...


I wielkie żabie gały

Taki o komplecik dla lalowej żabki :)


Żabkowe dodatki zgłaszam na wyzwanie u Asi


Tym żabim akcentem, życzę spokojnego dnia i końca tygodnia :)
Dziękuję za wszystkie odwiedziny !

Pozdrawiam cieplutko !

Agnieszka

17 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Piękne buciki i cudowna czapa. Oj cóż to będzie za żabia dziewczynka, już nie mogę się doczekać efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajuśku!!! jakie śliczne maluteńkie butki!! Piękne! Czekam z niecierpliwością na całość!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! te maleńkie buciczki sa przesłodkie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplecik! Buciki są mega słodkie, czapka genialna! Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania!
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem tych bucików! Myślę, że nie jedna żywa laleczka chciałaby mieć takie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne, przewspaniałe!!śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne!!! Masz kochana talent, buciki mistrzostwo świata;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. To perełki nie bucki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga - jesteś wielka!
    Uwielbiam jak ktoś nie marudzi, że nie umie tylko bierze się do działania :)
    pozdrówki ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki piękne, nie tylko żabka chce w takich chodzić,księżniczka może też.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie żabki, lubię dzieci i lubie to co robisz- podoba mi asie Twój Blog.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo! Buty są WSPANIALE !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów się czuję powalona na kolana, tym razem na zielono! Butki są cudne! Jak ty je zrobiłaś? Jak zrobić formę na takie cudeńko? I to na miarę ;-)
    A co do piosenki, zaraz mi się przypomina wersja siostrzenicy czyli lele tum tum lele tumtum ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplecik uroczy, rewelacyjny, to się nazywa talent!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)