czwartek, 24 stycznia 2013

Tęcza

Witajcie !

Jak obiecałam, tak jestem :)

Dziś pokażę Wam tęczę.
Kolejny kucyk.
Ten chyba mój ulubiony.
Ma charakter, jest wesoła i KOLOROWA :)
Jak wiosna, jak tęcza na porannej rosie ...

Proszę Państwa
Rainbow Dash :)












Ostatnie zdjęcie miało na celu zobrazowanie realnej wielkości kucyka ;) Ma ok 35 cm wzrost, uszyty ze sztruksu bawełnianego bezprążkowego i bawełny. Oczy standardowo malowane ręcznie na płótnie bawełnianym, naszyte w formie aplikacji. Znaczek wyhaftowany :)
Konia zgłaszam na wiosenne wyzwanie u Beaty z leniuszkowa.


Jeśli ktoś ma ochotę oddać głosik na mojego bloga (wiem, wiem agituję ;) ) zapraszam po szczegóły tutaj ;) i u  góry :)

Zachęcam do udziału w zabawie u Asi, można zagłosować na piękne prace :) Link Asia Majstruje

Ściskam mocno i pozdrawiam :)

Agnieszka

34 komentarze:

  1. Jest on tak dopracowany, że wygląda jak kreskówkowo żywy! Jestem pod wrażeniem ogromnym tego konisia:)Bardzo bym takiego chciała dla siebie:D

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! I faktycznie, jak wspomniała przedmówczyni, jak żywy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kucyk jest piękny, jak i pozostałe z resztą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczny, po prostu magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, Twoje kuce są niesamowite, one są jak wycięte z bajek, takie dopracowane!! Szok !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszysz ten krzyk? To moja Córeczka piszczy na widok kucyków - pokazałam jej wszystkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Jak zwykle przecież :) bardzo wesoły, a ten hafcik jest ekstra :) uwielbiam te oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIEKNE KUCYKI cudo ,ja chce takiego dla coreczki :)
    Głosik oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace zapierają mi dech w piersiach - chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny,bajecznie kolorowy,ach cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bajeczny kucyk! Kolorowy i piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, ten kucyk jest po prostu wspaniały, pięknie uszyty i jaki wielki!!
    Pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Wpadłam z rewizytą , no i oczywiście nie mogłam się nie zrewanżować;) Oddaję głosik:)
    A konik piękny :) Grześ byłby zachwycony -uwielbia pluszaki;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ te Twoje kucyki piękne! Cudo cudne! I każdy ze swoim charakterkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny!!!
    Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe rzeczy tworzysz :) Ehh, powiem Ci jeszcze, że wyróżniłam Cię u siebie w zabawie Liebster Blog. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. on jest ....hm.. niesamowity!! moją siostrzenica uwielbia Rainbow Dash. żebym tylko ja umiała takiego zrobić.....marzenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten kucyk to jest niesamowita słodkość.

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki jest koszt zamówienia takiego kucyka...moja chrzesnica ma prawie całą stadninę kucyków ale takiego nie ma napewno :) i z chęcią kupiłabym jej takiego, niż kolejnego plastikowego... zapraszam olalaspinkidoobuwia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. No i mam....córa wypatrzyła i....mamo!uszyj mi takiego...o rety;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny! Też takiego chcę buuu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow zapiera dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja !!! Aż chciałoby się cofnąć w czasie i znowu być dzieckiem :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu nie mogę uwierzyć w to co widzę u Ciebie na blogu !:)
    Razem z moją córeczką jesteśmy ogromnymi fankami kucyków pony a w szczególności Rainbow Dash:)
    Zazdroszczę zdolności !!!


    Pozdrawiam i zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te kucyki są bombowe! Wielkie brawa, bo praca jest naprawdę idealna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)