niedziela, 24 czerwca 2012

Weekend pod znakiem wyszywania i szycia ;)

Witam się niedzielnie :)


Humor nieco się polepszył między innymi dzięki blogowym koleżankom i pewnej wyjątkowej osobie :)
Z pewnością wie o kim piszę ;) Na jej prośbę już nie będzie tutaj smutków, będzie cały czas radośnie, przynajmniej taki mam plan :)

Tilda z poprzedniego posta, pojechała dzisiaj do Krakowa. Dawno temu obiecałam, że uszyję królika, ale stwierdziłam, że dla dorosłej osoby bardziej odpowiednim prezentem będzie lalka ;) w sumie takie Tildy to dla dużych dziewczynek świetnie się nadają. W każdej z nas drzemie trochę malutkiej dziewczynki z kokardkami we włosach. I każda nawet dorosła dziewczynka powinna mieć lalkę :) Taką niekoniecznie do zabawy, ale na pewno do "miania".
Mam nadzieję, że sprawiła trochę radości nowej właścicielce.

Weekend pod znakiem wyszywania i szycia.
Powstał woreczek na coś, trzymam w nim przybory "podróżne" do wyszywania. Jak na razie ;) pewnie i inne zastosowania znajdzie :)

Skończyłam w końcu sukienkę dla mojej Zosi. Taką na lato, w kwiatuszki.

Wzięłam się za wyszywanie kwiatków na kolejne woreczki, ale to już nie dla mnie. Pewnie będą czekały i leżały na kogoś, o tak sobie.

No i obiecałam niespodziankę. Za kilka dni zorganizuję Candy. Takie powitalne :) Jeszcze nie wiem co będzie jego przedmiotem, więc jeśli macie jakieś sugestie, chętnie się z nimi zapoznam ;)

Wrzucę zdjęcia, tragicznej jakości jak zwykle, co bardzo boli ... ale cóż, jakoś trzeba pokazać na czym się napociłam. :)



















Pięknie dziękuję za wsparcie i komentarze !!!
Ściskam gorąco :)

3 komentarze:

  1. Masz piękną córeńkę, że o sukience nie wspomnę;-)))
    Ktoś, kto ma już kilka moich aniołów , zwykł do mnie mówić, że w swojej pasji wykorzystuję małą dziewczynkę, która tkwi w każdej kobiecie i nadal kocha lalki;-)))
    p.s. Myślę, że gorszych dni nie da sie całkiem wykreślić, ale zawsze to lepiej gdy mamy więcej optymizmu w sobie;-))) Buziolki;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ujęte :) i takie prawdziwe :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukieneczka ,mała modelka wygląda w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)