czwartek, 28 czerwca 2012

Wyzwanie, notesy i kwiaty ...

Wczoraj natknęłam się na bardzo ciekawe wyzwanie i postanowiłam zadebiutować w scrapbooking'u.
Wyzwanie Asi polega na tym, że "należy w swojej pracy użyć wszystkich z wymienionych niżej elementów:
- tektura (tylna okładka z bloku, kartonik z opakowania, tektura falista itp.)
- sznurek
- motyw roślinny (liście, kwiaty, gałąź, drzewo itd. - elementy mogą być wzorem na papierze, stemplem, wycinankami, naklejkami itp. - byleby były wyraźnie widoczne, abyśmy mogły je łatwo zidentyfikować;)

Poza tym - zarówno formę, jak i tematykę prac pozostawiamy jak najbardziej waszemu wyborowi i wyobraźni."
 Tak się złożyło, że jakiś czas temu bratowa poprosiła mnie o wykonanie kartki  ślubnej. A że prezentem mają być pieniążki postanowiłam, że będzie to kartka z pudełkiem na kasę :P

Materiały jakich użyłam to:
- metalowe elementy(obręcze, płytka)
- bawełniana koronka dosyć wiekowa bo z kuferka na szyjątka  mojej babci
- gałązka krzewu ozdobnego
- wstążka, sznurek sizalowy
- fragment karty ze starego druku (zbiory dziadka)
- karton
- ręcznie robiony papierowy kwiat róży (moje małe dziełko)
- liście wykonane z barwionego naturalnym orzechem papieru z odbitymi nerwami... niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu aż takich szczegółów :(

Zgłaszam moją pracę do wyzwania w stempellikartoon.blogspot.com









Chcę pokazać jeszcze notesy, takie trochę sekretniki. Obite tkaniną, na bazie kartonu, ręcznie szyte i klejone kartki postarzane i barwione przezemnie. Oceńcie sami ;)














Zrobiłam też kompozycję w ramce z suszonych tej wiosny bratków, stokrotek i niezapominajek.






Pobawiłam się też w robienie papierowych kwiatków z ręcznie barwioych kartek :)












Pewnie wkrótce coś z nich wyczaruję, bo nie dam rady przechodzić obok nich obojętnie ;)

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

PS ANIU DZIĘKUJĘ ZA APARAT !!! :*

16 komentarzy:

  1. :D ja poprosze ten brązowy notatnik :D ale wszystko super :D kartka cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kartka zrobiona z tektury, nie sądziłam, że może ona tak cudownie posłużyć za bazę, jestem zachwycona!! i kwiatkami:) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja to taki oszołom trochę jestem i jeśli ktoś rzuci fajnym pomysłem staram się go podłapać i zinterpretować po swojemu ;) Nie lubię schematów, gotowców, szablonów ... staram się ich unikać, no chyba że ... ale wtedy i tak staram się, żeby nie były do końca szablonowe :)

      Usuń
  3. Cudna kartka z tektury !Notesiki sekretniki super ! Jednym słowem sliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka super - taka naturalna!:)
    Notesy wyszły świetne, ale naj najbardziej podobają mi się Twoje ręcznie robione kwiatki! Cudeńka.:)
    Dziękuję za udział w moim Candy i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dużo tego! kartka jest śliczna, ale mi najbardziej podobają się te sekretniki <3 są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja z tych kartonowych chyba też najbardziej lubię moje sekretniki :)

      Usuń
  6. w jednym poście tyle cudowności, że aż nie wiem, od czego zacząć! :)

    kartka mega piękna, podoba mi się, że nie jest taka "płaska", ale dużo elementów wystaje, co daje piękny efekt ;))
    notesiki bomba, są cudne :)
    a ta kompozycja w rameczce... aj, świetna!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrastam w piórka :) A tak na poważnie cieszę się niezmiernie że się podobają :)

      Usuń
  7. Kartka jest świetna, bardzo mi się podoba. Kwiaty zrobiłaś wspaniałe :) Kompozycje z suszonych kwiatków bardzo mi się podobją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopisuje sie obiema "recyma" do powyzszych opinii!!! Genialne prace :) Oj kreatywnosci to Ci dziewczyno nie brakuje!!! Trzymaj tak dalej :) Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uch :) A ja się tak potwornie cieszę, że to co robię i "płodzę" ma sens :) DZIĘKUJĘ !!!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)