poniedziałek, 22 października 2012

Apel !

Witajcie !

Kochane szyjące, scrapujące, dekupażujące i wszystkie inne piękne rzeczy robiące !!!

Ja do Was dzisiaj z apelem ... jak wiecie dołączyłam się do akcji pomocy dla Piotrusia Konefała. Łoś już się licytuje. Niestety to ciągle za mało, żeby naprawić serduszko Piotrusia.

Moja prośba jest taka:

Jeśli któraś z Was chciałaby wspomóc Piotrusia swoją pracą ZAPRASZAM do współpracy ;)
Proszę Was o przekazanie drobiazgów, pracy swoich rąk na ten szczytny cel.

Wystawię aukcje i pieniążki przekażę na konto fundacji.

I tutaj proszę Was o pomoc ! Jeśli, któraś z Was chciałaby dołączyć się do akcji RĘKODZIAŁANIA dla Piotrusia, proszę o zgłoszenie ! 

Można pisać pod tym postem lub wysłać do mnie e-mail z informacją chęci pomocy. Odpowiem na każde pytanie.

Możecie też pobrać baner naprowadzający na aukcje, które już trwają :


....

Przy okzaji pokażę Wam kilka opasek, jakie jakiś czas temu robiłam na specjalne zamówienie dla bardzo specjalnej osoby :) zdjęcia są autorstwa Zu, za co BARDZO dziękuję !!!







7 komentarzy:

  1. ech, 2 lewe ręce mam ;/
    mogę fotografię oddać. wiem, że niekiedy też taka opcja jest brana pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ach... wszystkie moje... :D:D:D Piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz dziękuję Ci kochana za zdjęcia :) Oj miód na moje uszy/oczy ;)

      Usuń
  3. Agnieszka. Od nas masz (na razie) makowy komplet. Pewnie jeszcze coś znajdziemy, ale na razie, śmiało wstawiaj to. Link do zdjęć:
    http://www.lamusikkamusi.blogspot.com/2012/07/wyzwanie-szuflady.html
    Jak trzeba lepsze, daj znać na naszego maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę podarować maskotkę wykonaną na szydełku. Jak to mogę zrobić?Może nie przeczytałam zbyt dokładnie wszystkiego.
    Ale informację na blogu już umieściłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)