poniedziałek, 8 października 2012

Choroba dalej trzyma ...

Witajcie !

U mnie kiepsko, choroba dalej trzyma, lekarz nie był w stanie powiedzieć co mi jest, dzisiaj mnie pokuli w ośrodku i nasikać do kubeczka kazali, co najprzyjemniejsze nie jest ...
Ale ... jest trochę lepiej , głowa mniej boli, temperatura już nie rośnie wysoko, więc mam nadzieję, że za kilka dni wrócę do normalnej formy.

Póki co będę się chwalić :P
Wiecie ile radości choremu człowiekowi potrafią sprawić przyjemności ? Oj bardzo dużo :)

Wczoraj doznałam szoku ogromnego po przeczytaniu jednego z komentarzy o niespodziance :) Oj jak się ucieszyłam :) Sutasz piękny jest, ja nie potrafię i chyba nigdy się nie nauczę ... inaurem zorganizowała piękne candy i wybrała właśnie mnie jako nowa właścicielkę sutaszowych kolczyków.


Jak tylko dotrą nie omieszkam pokazać :)

Swoją drogą tworzy piękną biżuterię z cernitu ... popatrzcie same ... Można ją znaleźć tu :) No a jej sutasz to już w ogóle majstersztyk :)

Z kolei dzisiaj na blogu u Cath czekała na mnie kolejna niespodzianka :) Wyróżnienie ... 
Dziękuje Ci kochana, że mnie doceniłaś :)

A wyróżnienie wygląda o tak:



I zgodnie z zasadami przekazuję je dalej:

Kolorowej kurce za to że jest sobą w 100 %
Zimowej za jej niejednolitość i pomysłowość
ZUzannie za to, że pięknie scrapuje i ma ogromne serce
Magdzie za jej cudne malowania i za to że się nie boi innych wyzwań
Sylwii za to że jej prace w szkle są ujmujące i przecudne

Zerknijcie do nich - na prawdę warto !

EDIT:

Jedyną rzeczą jaką jestem w stanie robić w moim stanie jest szukanie inspiracji - popatrzcie co mnie zachwyciło : Może zachwyci i Was ?? I zainspiruje ;)

http://superawesomeshop.com/

Na zachętę:







Zapraszam do twórczej podróży :)

13 komentarzy:

  1. zdrówka zdrówka życzę i to racją że takie niespodzianki potrafią pchnąć ku zdrowiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia i gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Agusia - matki polki tak czasem mają, że im bateria siada ale to przejściowe ;)
    No takie wyróżnienie dla mnie ;))) - że ja taka śliczna jestem?;)))P
    Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a komóż ja mam wyróżnienie piękności dać jak nie Tobie :)

      Usuń
    2. ... wrociłam sprzed lustra i doszłam do wniosku, że w pełni się z Tobą zgadzam - piękno w czystej postaci ;))) ....
      ale ponieważ jesteś drugą i ostatnią osobą na tym ziemskim padole, która to widzi ;) ... mam propozycję ... WYJDŹ ZA MNIE ;)))

      Usuń
  4. :D gratulacje - piękne kolczyki wygrałaś :)
    zdrówka i jak najszybszego powrotu do sił życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wyróznienia i zyczę zdrowia ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka przede wszystkim życzę !!! mam nadzieje ze przejdzie szybko :*
    a kolczyki superowe :)

    i dziękuję za wyróżnienie :) bardzo mi miło że to co tworzę podoba sie komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to Kurka napisała - wśród przyjaciół lepiej się choruje :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałam jeszcze raz maila ze szczegółami akcji Craftujemy dla Hospicjum Cordis ;-) Dziękuję, pozdrawiam, a przede wszystkim życzę zdrówka! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, Kochana... Dziekuję Ci bardzo! Niezmiernie mi miło :)
    A Tobie życzę sił do walki z chorobą. I oby szybko minęły gorączki, wirusy i wszystko, co Cię męczy...

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze raz ja:))))zapraszam do mnie po wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję ogromnie za wyrożnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz !
Jest dla mnie bardzo cenny :)